09/11/2024
Waxaan sameeyay $900 anigoo subaxa Axada fadhiya Gurigeyga.
Aniga oo aan cidna la hadlin, waxbana samayn.
Sinaba ma ahi qof faan badan, laakiin sidaas ayaan u idhi si aan tan u idhaahdo….
Haddii aad awoodo, waad sameyn kartaa.
Illaaheyh baad mahada leh 🙌🙌
Haddii aad rabto macluumaad dheeri ah, dhinaca commentka igala soo xidhiidh si aan kuugu sheego.👇
https://www.dailypayforeveryone.com