03/01/2024
Dr. Hüseyin Nazlıkul, Odatv'de "Bu belirtiler varsa bilin ki kuşatma altındasınız... Tehlikeli ninni elektrosmog" başlıklı bir yazı paylaştı. İşte o yazı...
Araştırmalar henüz yeterli düzeyde olmadığı için birçok akademisyen elektrosmogun zararlarını görmezden gelme eğilimindedir.
Kendinizde halsizlik, yorgunluk, sinirlilik, uyuşukluk, gerginlik hissediyorsanız ve tansiyon değişiklikleri, hiç geçmeyen alerjik öksürük, ciltte kuruma, uyku bozuklukları, uykuya dalmakta zorluk, konsantrasyon güçlüğü, sıkça hastalık, sebepsiz bayılma ve baş ağrısı deneyimliyorsanız bilin ki kuşatma altındasınız.
Bu kuşatmanın kaynağı ise ne bir mikrop ne de bir hastalıktır. Bu kuşatmanın kaynağı etrafınızı saran teknolojik aletlerdir.
Son yıllarda medyada “elektrosmog” kelimesinden sıkça bahsedilse de aslında henüz net bir tanımı yapılamamıştır. Biz tıp insanları elektrik üretimi, iletimi, akımı veya kullanımı esnasında ortaya çıkan elektrosmog terimini teknik alan, dalgaların yüklenmesi veya elektriksel akımın yarattığı kirlenme olarak tanımlarız.
Ne yazık ki birçok insan farkında olmasa da bu dalga ve alanlardan kaynaklanan bir sürü şikâyetten muzdarip durumdadır. Aslında problem; insanların da, 1-250 mikrovolt arası bir gerilimle, 500 bin kilometre uzunluğunda 5 milyar sinir hücresiyle çalışan dev bir elektriksel sistem olmasından kaynaklanmaktadır. Üstelik biyomanyetoloji ilkelerine göre tüm varlıklar/maddeler gibi insan vücudu da güçlü manyetik özelliklere sahiptir. Güneş, hava ve su gibi, manyetizma da insanların vazgeçilmez bir parçasıdır. Dolayısıyla insanı oluşturan maddelerin birbiriyle haberleşmek için kullandığı manyetik alanın sinyalleri hem birbiriyle hem de dünya manyetik alanı ile doğal bir alışveriş halindedir...
Devamına ve yazının tamamına odatv4.com - Yazarlar - Dr. Hüseyin Nazlıkul'dan ulaşabilirsiniz.