La Viette

La Viette Handeln bedrivs via event, hemsida och F.B. Våra smycken är i gummi, silver och rostfritt stål och givetvis allergitestade.

Läckra smycken från Zladd på hemsidan.
21/02/2016

Läckra smycken från Zladd på hemsidan.

02/02/2016
22/12/2015

Du har precis insett att du inte har skickat några julkort ännu! Ett problem - men vi har lösningen! Klicka här!

Hej alla härliga människor 😊Trots regn och blåst så var det en mycket rolig och trevlig julmarknad på Sularpsfarmen i Lu...
30/11/2015

Hej alla härliga människor 😊
Trots regn och blåst så var det en mycket rolig och trevlig julmarknad på Sularpsfarmen i Lund. Ett stort tack till bröderna på farmen så som ett jättejobb för att göra allt så bra som möjligt för både utställare och besökare
En stor eloge till er.
Tro inte vi kan säga det för många gånger, men vi bara älskar att möta alla härliga positiva människor när vi är ute på olika evenemang. Och den här gången var inget undantag.
Sist men inte minst vill vi ge ett stort tack till alla besökare och till våra kunder under marknadsdagarna, ni förgyllde verkligen våra dagar.
Här kommer lite foton från nöjda kunder och en o annan fågel.

27/11/2015

Nu så är bilen packad o klar och om några timmar styr vi kosan mot Sularpdfarmen julmarknad. Under marknadsdagarna har vi 50%rabatt på vissa smycken och lite lyxigare doftljus. Perfekt att ge som julklapp, present eller varför inte till sig själv . Mer om julmarknaden kan du läsa här: https://www.facebook.com/Sularpsfarmen-1411945799064963/?fref=ts

På Sularpsfarmen kan Ni köpa ekologiskt och närproducerat till vettiga priser!Välkommen till en annorlunda upplevelse!Öppettider Mån-Sön 10-18 vi tar kort

24/11/2015

Snart är det dags för ännu en Julmarknad. Den 28-28 November kommer jag att vara på Sularpsfarmens julmarknad.
En julmarknad lite utöver det vanliga, väl värt ett besök. Om du gillar lite roliga speciella designade smycken ska du absolut titta vad vi har att erbjuda. Under julmarknadsdagarna så kommer vi ha halva priset på smycken och lyxiga doftljus. Verkligen ett tillfälle för julklappar.
Gå gärna in på hemsidan http://www.laviettes.se/ eller fbhttps://www.facebook.com/laviette1/?ref=aymt_homepage_panel
Hoppas vi ses
La Viette

Mer om julmarknaden kan du läsa på https://www.facebook.com/Sularpsfarmen-1411945799064963/?fref=ts

På Sularpsfarmen kan Ni köpa ekologiskt och närproducerat till vettiga priser!Välkommen till en annorlunda upplevelse!Öppettider Mån-Sön 10-18 vi tar kort

Här  kommer  lite  bilder  från Må Bra  Mässan  i Ryssby . Tack till ni som arrangerade det hela och  till  er som besök...
18/10/2015

Här kommer lite bilder från Må Bra Mässan i Ryssby . Tack till ni som arrangerade det hela och till er som besökte mässan. Här kommer lite foton från mässan

Lördagen den 17/10 är vi på "Må bra-Mässan" i Ryssbygården. Här är lite mässerbjudande som vi kommer att ha under dagen....
16/10/2015

Lördagen den 17/10 är vi på "Må bra-Mässan" i Ryssbygården.
Här är lite mässerbjudande som vi kommer att ha under dagen.
Perfekt att ge bort till presenter.
Erjudande nr 1: Godis i presentaskar från Tant Ninnis. Finns många olika smaker. Ordinarie pris 98:- mässpris 59:-

Erbjudande nr 2: Vid köp av 300kr får du en ask godis från Tant Ninnis.

Erbjudande nr 3. Lyxiga doftljus från Woodwick, finns i många olika dofter. Ordinarie pris 230 kr..mässpris under dagen 198 kr
Här är några exempel.

Vilken  trevlig  höst marknad Kasteberg i Össlöv var.  Härligt väder och jättetrevliga människor. Här några foton på nöj...
04/10/2015

Vilken trevlig höst marknad Kasteberg i Össlöv var. Härligt väder och jättetrevliga människor. Här några foton på nöjda kunder

Nu knackar Oktober på dörren och det är höst med alla sina vackra färger. Kvällarna blir lite mörkare och man tänder lit...
30/09/2015

Nu knackar Oktober på dörren och det är höst med alla sina vackra färger. Kvällarna blir lite mörkare och man tänder lite ljus för göra det lite mysigt. På Lördag kommer jag att vara med på Össlös Skördemarknad. Jag kommer då att ha erbjudande på mina lyxiga doftljus från Woodvick. Finns i många olika dofter. Perfekt att ge som present eller varför inte till sig själv. Jag kommer även ha med mig smycken från olika designer, Sverige, Italien och Danmark.
Mer om skörde festen kan du läsa härhttps://www.facebook.com/events/1639890656228212/
Helgerbjudande ljus: 198:- ord. 230

20/09/2015

Tack 😆

Adress

Oxtorget 1
Ljungby
34130

Öppettider

Måndag 17:00 - 19:00
Tisdag 17:00 - 19:00
Onsdag 17:00 - 19:00
Torsdag 17:00 - 19:00

Telefon

0702535696

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när La Viette postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till La Viette:

Dela