28/09/2012
Hej allihop, vilken toppenkväll det blev igår!!! (tjejkväll på stan). Det är så roligt att "man går ur huset" när stan ordnar något!! Bra där Enköping!! På Herman & Beda fortsätter dock rean 25% PÅ ALLT I BUTIKEN!!! Missa inte det!! Välkomna