27/06/2023
Hej på er allihopa❤
Nu är det ett helt år sedan vi sist hördes och sen Manickas stängde igen och senare under hösten faktiskt jämnades med marken. Lite svårt att förstå men så är det.
Mitt år har varit både toppen och botten. Först var jag trött så trött sen njöt jag av att laga mat och äta kvällsmat med familjen, långa promenader med hunden, fira jul utan att somna, fylla 50 år och fixa en härlig fest, tillbringa massor tid på landet, måla om huset, operera bort två visdomständer och en knöl på foten, ta hand om opererad hund, fira underbar påsk, finnas för min mamma och pappa, ta farväl av min pappa och för bara någon vecka sedan fick jag besked om att jag är antagen till att utbilda mig till VISUAL MERCHANDISER. Jag ska lära mig ALLT om hur man skapar en snygg och mysig butik👍👌❤
Ville bara berätta att jag mår bra och jag önskar er alla en jättefin sommar. Vi ses på Ekerö❤❤❤