23/03/2024
Etter 7 år har nå Garn å Di stengt dørene. Det har vært 7 år med mye glede. Har kost meg hver dag på jobb og har møtt bare fantastiske kunder. Det er pga dere jeg har kunnet drevet denne flotte butikken i disse årene. Nå er denne epoken over og nye utfordringer venter på meg. Vil bare understreke at butikken ikke stenger dørene pga at det ikke er grunnlag for en slik butikk i Tananger, men fordi jeg har gått over i en annen stilling.
Jeg vet det er mange av dere som vil savne butikken, og jeg vil også savne hver og en av dere. En liten oppfordring, bruk fagbutikkene, dere vet hvilke verdier og kunnskap disse har.
Så vil jeg takke alle som har hjulpet meg i disse årene. Spesielt min mann, Finno uten han hadde jeg ikke klart dette. Tusen takk til Elisabeth Hals, Kristine Kirkham, Malin Kirkham, Mary Ann, Sandra
Ha en riktig God Påske alle sammen. Hildegunn