13/05/2019
NIBIO-konferansen blir intern i 2020
Etter en helhetsvurdering, er det besluttet at NIBIO-konferansen ikke skal arrangeres på vanlig måte neste år. I 2020 brukes lokalene og arrangementet til å styrke nettverkene internt i organisasjonen, og på datoene 11.-12. februar 2020 arrangeres en intern NIBIO-konferanse for våre ansatte på X Meeting Point på Hellerudsletta.
NIBIO skal fortsatt være synlig i seminar- og konferanselandskapet eksternt, og fortsetter med små og store arrangementer spredt utover året og landet. Det er også en mulighet for at NIBIO vil ta opp igjen tråden med NIBIO-konferanse i en eller annen form, men de planene er ikke ferdig lagt.
Følg med på NIBIOs nettsider for å få informasjon om hva som skjer.