11/05/2016
Til alle våre kjære kunder og Facebook-venner:
På grunn av nye leieavtaler, må Bruktbutikken dessverre legge ned sin virksomhet. Vi er så takknemlige for alle som har kommet innom og besøkt oss hver eneste åpningsdag. Men vi ser hele tiden etter nye lokaler og vi håper at Bruktbutikken kan starte opp igjen i Sarpsborg innen et par år.
Fortsett gjerne å følge oss på vår Facebook-side, så kan det brått dukke opp en overraskelse.
Ha en riktig fin dag videre!