04/01/2024
✨
Som noen av dere vet men sikkert ikke alle, bor vi på et småbruk midt i Odalens vakre natur. Her kan det være utfordrende å bo når vinteren er på besøk, men akk så vakkert at det går helt fint 🤩
I år tenker vi litt nytt rundt disse utfordringene og kommer til å ha åpent når vær og veiforhold spiller på lag med oss.
Så….Januar-Mars så vil vi ha pop-up åpent på dager det ligger til rette for det & dette vil skje på helger. Det vil bli annonsert med brask og bram så det vil være mulig å få med seg 🥳
Vi tar selvfølgelig i mot oppdrag, så ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe med på tlf. 905 17570
Varme hilsener fra Line & Egon Glad om du deler 🙏
✨