06/05/2020
Vi ønsker Fru Blom lykke til med åpningen imorgen 💐
Fru Blom:
Vi er veldig glade for at vi igjen kan åpne Fru Blom førstkommende torsdag med vanlige åpningstider.
Her kommer viktig informasjon til dere:
☘️På grunn av restriksjoner som blant annet 1-meters regelen så vil vi dessverre ikke kunne tilby dere å sitte inne hos oss enda.
☘️Det vil si at all mat og drikke serveres som takeaway og de sitteplassene vi har tilgjengelige er utendørs.
☘️Vi kommer til å måtte be dere om å ikke tilbringe for lang tid av gangen inne hos oss siden vi må opprettholde avstand og nok plass til handlende kunder.
☘️Vi kommer også til å minne dere på å holde avstand både til hverandre og oss som er på jobb slik at det blir mulig å opprettholde 1-meters regelen.
☘️ Hvis vi ser at det blir for mange innendørs må vi be noen vente utenfor og andre om å ta den hyggelige gjensynspraten utenfor.
☘️Det blir ikke servering av alkoholholdig drikke da vi kun har skjenkebevilling innendørs.
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
Og fremfor alt; vask hendene, host i ermet og vent med å besøke oss om du ikke føler deg helt frisk! 😘
Sist men ikke minst så gleder vi oss til å åpne, se dere igjen og vi håper vi sammen klarer å få dette til å fungere🥰🥰🥰