28/12/2025
Nå når 2025 nærmer seg slutten, tenker jeg det er på tide med en liten oppsummering - for et år vi har hatt! 💥
Flere nye tilskudd har vi fått i byen - deriblant Symre bakeri og konditori, The Shack Egersund, Milano Egersund, AstroSenteret, Kings & Queens, Flyd, Dolly Dimples Egersund, POWER og Molo Skin ✨
Er det én ting vi er gode på her i Egersund, så er det arrangementer, og i år har vi hatt rekordmange av dem! Vi har en drøss med gøye, smakfulle, musikalske, stemningsfulle, tradisjonsrike og rampete arrangementer som vi enten står bak selv, eller som vi bidrar til markedsføringen av ❤️
🧖🏻♂️ Velværeugå (vinter og høst)
👩🏻🌾 Kortreist (vår og høst) med Gladmat
🍏 Bønder på Torvet fire lørdager vår og sommer
🤹🏽 Sirkus i Sentrum med Cirkus Arnardo
🚓 Politiets dag med Sørvest politidistrikt
🐙 Fiskeriets dag
🤸🏽♀️ Barnas dag
🏺 Brukt- & Antikkmarked
🎈 Byfest med Easy Egersund og Frivilligsentralen
✨ Kveldsåpent
🎄 Åpning av julegatene
🧑🏻🎄 Rampen*sser x 4
🎅 Nissetoget
Med Grand Hotell Egersund i spissen har vi hatt masse utenbysfolk på besøk under både Egersund Sjømatfestival, Porschedag i gågata, Tronåsen Grand Prix og Kortreistaften i EIGRA 🏁🥩🏎️🐟
For ikke å snakke om Egersund Visefestival (nå Tideless) og Dalane Bluesfestival, Julebyen Egersund og Berentsens Brygghus egne Oktoberfest, St. Patrick's Day og smakssenteret ☘️🎶🎅
Uten alle arrangørene og bidragsyterne, frivillige og ildsjeler hadde vi ikke hatt en så levende by som vi har i dag. Tusen takk til alle dere som brenner for det samme som oss ❤️
En ekstra GIGANTISK takk til alle våre 91 medlemmer - dere er nummer 1 😍🏆❤️
Godt nyttår ✨
P.S. Neste år planlegger vi å ikke legge Høstmarken til samme helg som høstens verste uværsdag 🌬️😅