19/11/2022
Repair Cafe
Ja, daar ben ik zo goed als maandelijks wel bij ja ;-) Ik kom er voornamelijk voor de dames van het textiel, en ja, daar zitten dan nog wel eens van die “dingetjes” tussen die je niet alledaags ziet nee, hahahaha. Als vuur-, buik- en magisch danseres heb je dat ;-)
Zo had ik voor een gedeelte van de top –vierlagen-, zoals je ‘m hier op de foto ziet, en dan uiteraard het meest opvallende gedeelte, een ander sluitingssysteem nodig. Dus ik wat breed elastiek op de markt gekocht, en samen met wat klittenband meegenomen naar het Repair Cafe en ta-da!
En zo waren de elastieken van m’n zills (aan mijn vingers op de andere foto) echt aan vervanging toe. Maar ook voor “normale” zaken, zoals een lusje voor aan m’n jas, of een leuk plaatje voor over de scheur op de knie van m’n broek.
Je neemt materiaal mee om het te repareren en het wordt diezelfde dag (als het met de tijd lukt) nog gedaan! Je laat een vrijwillige bijdrage achter. En het is nog gezellig ook!