07/09/2025
Aanstaande Dinsdag is de markt verplaatst naar het marktplein beneden bij het " Groene Hart" dit ivm het Toneelstuk " Spitwerk".
Iedereen is natuurlijk van harte welkom as Dinsdag vanaf 11.30 tot 17.00 uur.
Delen bereikt velen, bedankt alvast.
Ps: onze collega poelier Vos-Dragt is er helaas nog niet weer ivm verbouwings werkzaamheden van de werkplaats.