22/02/2022
๐๐ป๐ฑ๐๐๐๐ฟ๐ถ๐ฎ๐น๐ถ๐๐ฎ๐๐ถ๐ฒ ๐ถ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐น๐ฎ๐ป๐ด๐ฟ๐ถ๐ท๐ธ ๐๐ต๐ฒ๐บ๐ฎ ๐ถ๐ป ๐ฏ๐ผ๐๐๐๐ฒ๐ฐ๐๐ผ๐ฟ.
Op dinsdag 15 februari werd erover gesproken tijdens het Cobouw cafรฉ in Rotterdam. Dorien Staal, Patrick Koschuch, Robert van der Doelen en Jeroen Oost gingen over verschillende stellingen het gesprek met elkaar aan.
รรฉn van die stellingen was: โBouwers en leveranciers zijn te egoรฏstisch om industrialisatie in Nederland tot een succes te maken.โ Dorien Staal van Voorbij zegt daarover het volgende: โIk geloof niet in ieder zijn eigen fabriek. het is al moeilijk genoeg om een fabriek rendabel te krijgen. Waarom werken we niet veel meer samen? Hebben we nu al te veel? Nou, er komen er nog een aantal bij. Dan gaat het hard.โ
Cobouw maakte een mooie video van deze dag. Benieuwd wat er allemaal is gezegd? Kijk dan snel mee!
Is industrieel bouwen pure noodzaak? Zijn er niet teveel woningbouwfabrieken en zit de welstand in de weg? Kijk het debat terug tijdens het Cobouw Cafรฉ over ...