24/11/2025
🌿 Vandaag is het zover… we zijn OPEN! 🌿
Na een ongelooflijk intensieve week van hard werken, verhuizen, inrichten en organiseren, mogen we vandaag met trots onze biowinkel openen. 💚
We hebben ons uiterste best gedaan om in zo’n korte tijd alles over te zetten, en we zijn blij te kunnen zeggen dat het grootste deel gelukt is!
Eenmalig zal de winkel op maandag open zijn.
Het zal hier en daar nog even zoeken zijn — voor ons én voor jullie. 😉
En niet alle producten zullen vandaag al helemaal op voorraad zijn. Maar de winkel staat, de rekken zijn gevuld, en wij zijn er helemaal klaar voor om jullie te mogen ontvangen.
✨ We willen bovendien een enorm dankjewel uitspreken aan iedereen die ons heeft geholpen.
Onze medewerkers, deelnemers en vrijwilligers hebben ongelofelijk hard gewerkt om dit in zo’n korte tijd mogelijk te maken — zonder jullie was dit nooit gelukt.
En een heel bijzonder dankwoord aan Lia, van wie wij de biowinkel hebben overgenomen, en haar man René. Dankzij hun hulp, inzet en begeleiding is de overgang heel soepel verlopen. Daar zijn we hen ontzettend dankbaar voor! 🙏💚
Kom gerust langs, neem een kijkje, stel vragen, en voel je welkom.
Dankjewel voor jullie geduld, enthousiasme en steun in deze bijzondere week. 🌱✨
Tot zo in de winkel aan de Pastoriestraat 28 in Wolvega 🤗