Lisanneooijevaar

Lisanneooijevaar www.lisanneooijevaar.nl Raamtekeningen, muurtekeningen, huisportret, illustratie op maat, live events Crealis Cadeaus heeft liefde voor echte ambacht.

Handwerk staat centraal. Persoonlijk en op maat voor u gemaakt zoals geboortetegels, kinderstoeltjes, houten naamslingers en naamborden. Crealis werkt ook in opdracht voor bedrijven! Denk aan handlettering op krijtbord, styling van uw bedrijfsfeest of het ontwerp van promotiemateriaal.

•🎄FIJNE KERST!🎄•Dank jullie wel voor dit jaar! Alle mooie uitdagende opdrachten, berichtjes, likes… het was een fijn jaa...
23/12/2024

•🎄FIJNE KERST!🎄•
Dank jullie wel voor dit jaar! Alle mooie uitdagende opdrachten, berichtjes, likes… het was een fijn jaar! Ik vond weer rust en creativiteit, mede dankzij mijn coachtraject dat ik volgde bij Yvette . Soms moet je jezelf dat soort dingen gewoon gunnen.
Ik ga relaxter de kerstvakantie in dan vorig jaar. En hoewel ik nog 3 huisportretten af moet maken, voelt het wel alsof de vakantie is begonnen.
Ik wens je hele fijne dagen! Hopelijk kun je er lekker van genieten. Wij beginnen morgen al! 🍽️🥂😊🎄
Liefs Lisanne

Voor deze kaart liet ik me inspireren door de Zaanse Schans en de Rijp. Ik waande me even in een Charles Dickens film toen ik hem maakte. Ik hou van die nostalgische. 😍💫🎄🕯️



Swipe voor 4 jaar verschil! Het eerste huisportret dat ik in opdracht maakte (juni 2020) op foto 2 en het meest recente ...
15/07/2024

Swipe voor 4 jaar verschil! Het eerste huisportret dat ik in opdracht maakte (juni 2020) op foto 2 en het meest recente huisportret dat ik vorige week maakte.
Practice makes progress. 😊



Mijn wekelijkse bezigheid… huisportretten maken! En ik kan het wel enorm gaan promoten, maar mijn agenda zit eigenlijk c...
04/04/2024

Mijn wekelijkse bezigheid… huisportretten maken! En ik kan het wel enorm gaan promoten, maar mijn agenda zit eigenlijk constant vol met opdrachten (vandaar dat je er hier ook niet zoveel voorbij ziet komen).
Ik had hem eerst zonder de bomen, maar dat vond ik wel erg saai. Vind je ook?
Blijft een mooi proces om de fases op een rijtje te zien. Soms voel ik me een beetje Fiep Westendorp, als het ‘gefröbel’ erin komt (foto 4). Beetje hoog gegrepen, maar hé, dromen mag.



Dit ontwerp haalde het helaas niet (swipe voor een totaalplaatje) en het was nog wel mijn favoriet! 😆🙈Maar goed, kill yo...
29/01/2024

Dit ontwerp haalde het helaas niet (swipe voor een totaalplaatje) en het was nog wel mijn favoriet! 😆🙈Maar goed, kill your darlings.
Ik ben namelijk met een tof project bezig voor Gemeente Schagen! Wegwerpbekers eruit, uniek ontworpen mokken erin!
Geeft toch een fijn sfeertje bij het koffiezetapparaat met allemaal mooie illustraties op de mokken.
Stay tuned voor het eindresultaat!



Deze week…1. Begon met blue monday (is mij verteld hoor, ik had een prima dag) en ik was er onbewust op gekleed. Ik deed...
21/01/2024

Deze week…
1. Begon met blue monday (is mij verteld hoor, ik had een prima dag) en ik was er onbewust op gekleed. Ik deed ook lekker alle administratie. Lekker begin van de week!
2. Een lieve tekst van mijn dochter in de sneeuw. (Een uur later was ie weggesneeuwd. Geniet van het moment 😉)
3. Genoot ik van die sneeuw met een heerlijke wandeling in de winterzon.
4. Maakte ik een moodboard. Ik moet het nog vastplakken en ophangen, maar plaatjes uitzoeken op intuïtie was heer-lijk.
5&6. Ik volgde een workshop mokken maken van klei en vond het fantastisch! Denk niet dat het te zien is op de foto. 🫣🤣 Over een maand kan ik ze, geglazuurd en al, ophalen!
7. Vrijdag vrijmiboooo! Bij m’n zus en zwager thuis. Heel gezellig! 🍻🎊
8&9. Zondag gingen we dik ingepakt naar Volendam. Cato spendeerde haar eerste zakgeld aan een groot konijn en Bor kreeg een snoep hamburger. Ze waren allebei blij.
Was een heerlijke afsluiter van de week!

Heerlijk dat ik me niet schuldig voelde dat ik geen werk in opdracht heb gemaakt. Ik had dit gewoon echt nodig. Vanaf morgen ga ik weer knallen. Zin in! 💪🏻



Mijn eerste werkweek van 2024… een kleine samenvatting!1. We sloten de week af op het strand (maar ik vind het de mooist...
14/01/2024

Mijn eerste werkweek van 2024… een kleine samenvatting!
1. We sloten de week af op het strand (maar ik vind het de mooiste foto om dit jaar mee te beginnen 😆).
2. Voordat ik me meteen in werk stortte, ruimde ik lekker even op. Alle kerstspullen eruit, oude kleding weg, grondig schoonmaken. Heerlijk!
3. Eerste huisportret is weer de deur uit! En er staan er alweer 10 op de planning.
4. Cato had haar eerste schaatsles en ze vond het fantastisch!
5. Ik heb de hele week gedaan over het maken van een keuze (het is niet mijn sterkste kant…) voor een nieuw snowboardpak. Ik moet nog kiezen tussen de buitenste twee. Wish me luck.
6. Ik repareerde Bor z’n jas. Niet perfect, maar wel weer gefixt. (Soort Kantsugi?) Iets repareren geeft me heel veel voldoening!

Dat was hem. De kop is weer af voor 2024, werk-technisch gezien, maar ook hier op insta. Ik vind zo’n weekoverzichtje wel leuk, maar pin me niet vast op deze structuur. No pressure 😆✌🏻
Tot de volgende!



#2024

🎄Kerst!! - lees vooral even verder - Vanavond ga ik op een netwerkevent in Turnhout (België) kerstballen beschrijven, zo...
07/12/2023

🎄Kerst!! - lees vooral even verder - Vanavond ga ik op een netwerkevent in Turnhout (België) kerstballen beschrijven, zo’n zin in!

En niks gezelliger dan kerstmarkten! Lichtjes, versiering, muziek, dikke sjaals, gluhwein, warme choco… Ik ben van de partij! 🎄🤶🏻🧤🧣🎁
Ik sta volgende week op twee kerstmarkten:
Vrijdag 15 december 17.00 - 21.00 Winkelhart Nieuwe Niedorp (bij )
Zaterdag 16 december 14.00 - 21.00 ‘t Slotplein Schagen.
Zie even die mooie sfeerfoto’s voor gezelligheid en info.
Ondertussen krijg ik ook nog aanvragen voor kerstballen van klanten. Wil jij ook een gepersonaliseerde kerstbal? Kom dan vooral bij me langs. Vooraf bestellen en ophalen op de markt mag ook!
Stuur me even een DM. Hopelijk zie ik je op één van de markten? 🎄



Zie hier een blij ei voor de raamschildering bij Brugman Arnhem. Ik zit nog na te genieten, want van dit soort klussen k...
06/10/2023

Zie hier een blij ei voor de raamschildering bij Brugman Arnhem. Ik zit nog na te genieten, want van dit soort klussen krijg ik zoveel energie!

Tekenen op locatie is zó anders dan thuis in mijn atelier (dat snap je wel 😜).
De creatieve vrijheid, het tekenen op ramen, het contact met voorbijgangers (over de tekening of over iets anders), de gezellige ‘collega’s’, het enthousiasme, alle complimenten die ik kreeg… wát een feest!

Het mocht weer ‘iets met de winkel’ en ‘iets met Arnhem’ worden. En hoewel ik een plant of zak koffiebonen er zó op heb staan, daagde die brug me wel flink uit. 😅 Héél groot, in perspectief en schilderen in spiegelbeeld… poeh! Maar hij staat erop!
(Weet jij trouwens welke brug dit is?)

heel erg bedankt voor weer een geweldige opdracht!
Ook de medewerkers in Arnhem: bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid! De zelfgemaakte appelflappen waren verrukkelijk!
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben van de raamschildering.

Oke, ik ga weer verder met nagenieten. ☕️☺️



“Net verrast met het mooie geschenk van Klaver Makelaardij. Een prachtige pentekening. Hulde aan de kunstenares! Harteli...
05/09/2023

“Net verrast met het mooie geschenk van Klaver Makelaardij. Een prachtige pentekening. Hulde aan de kunstenares! Hartelijk dank!”

Als je zo’n mooie reactie mag krijgen, kan ik niet anders dan héél blij zijn!

De reactie was van een stel dat hun huis verkocht via , en waar ik een huisportret voor mocht maken.
Van één illustratie werden vier mensen blij. Mooi wat kunst kan doen.🍀💫



• 🥳🥳🥳 •Al 38 jaar blazen wij samen de kaarsjes uit, en ik zou het nooit anders willen. Allebei twee (of soms voelt het g...
29/08/2023

• 🥳🥳🥳 •
Al 38 jaar blazen wij samen de kaarsjes uit, en ik zou het nooit anders willen. Allebei twee (of soms voelt het gewoon als vier 😊) lieve kinderen rijker. Hou van jou zussie.
Van harte met ons. Op naar heel veel mooie, leuke, gezellige avonturen. 😘



#👯‍♀️

• ZOMER •Juli was een mooie maand! Het begon met een weekend kamperen met vrienden op De Lievelinge. Toen een raamschild...
27/07/2023

• ZOMER •
Juli was een mooie maand! Het begon met een weekend kamperen met vrienden op De Lievelinge. Toen een raamschildering voor Brugman keukens&badkamers in Villa Arena (ongeveer 20m2). Een krijtbord voor en 4 huisportretten voor Klaver Makelaardij. Ook rondde ik de illustraties af voor een project waar ik nog niet veel over kan vertellen (iets met een snoepwinkeltje 🏠 🍬 ).

En nog wat privé dingen daar omheen; nog een keer kamperen, afscheid van meester waar ik een boom voor knutselde, een schminkcursus (eindelijk een nieuwe hobby!), verjaardagfeestjes en schoolvakantie.
Toch heb ik in tijden niet zoveel energie gehad en vond ik het erg leuk om weer vaker op locatie te werken. Vooral met zulke toffe klanten!
En al die lieve, leuke vrienden om me heen. Ben een geluksvogel.

Toch kijk ik uit naar de vakantie. Zuid-Engeland it is! Met de caravan natuurlijk. Zo’n zin in!!! 🇬🇧👨‍👩‍👧‍👧 Mooie avonturen beleven.
Tot zover mijn update. 😆
Fijne zomer!



Adres

Advocaatpeer 40
Winkel
1731WS

Openingstijden

Maandag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 18:00

Telefoon

+31640217175

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Lisanneooijevaar nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Lisanneooijevaar:

Delen