Top1Toys Weert

Top1Toys Weert Top1Toys Weert Goedkoop, Gezellig en Gastvrij!! Top1Toys Weert is sinds 11 augustus 2011 een begrip in Weert. Hebben we iets niet? Groetjes, John en Roy

We hebben een groot en breed assortiment met scherpe prijzen en mooie aanbiedingen. Vraag het ons, wij kunnen het wellicht voor u bestellen. Het is niet voor niets dat we in zo’n korte tijd al 2e zijn geworden als meest gastvrije winkel van Weert 2012 !! In 2013 zijn we wederom 2e geworden!! Neem ook eens een kijkje in onze webshop www.top1toysweert.nl
Helaas hebben wij onze winkel op 18-01-2014 moeten sluiten. Iedereen bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen.

05/12/2022

Beste fb vrienden, Het wil maar niet doordringen bij de meeste mensen wat er aan komt dus hier in Jip en Janneke uitleg. Lees dit eens GOED door, misschien dat je dan eindelijk eens gaat nadenken en niet meer alles als complottheorie gaat wegzetten.
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
China loopt voorop met CBDC's en wat ik al eerder heb gezegd, komt nu uit... en onthoud dit is wat Maxima nu overal aan het verkondigen is. Maar ook waar de uitgewerkte wetsvoorstellen op EU niveau voor klaar liggen en waar de financieringen reeds voor rond zijn✅
Je leest het goed... met CBDC's krijgt je geld een vervaldatum én wordt het programmeerbaar‼️ Dát is de manier waarop het ontwikkeld is. Je digitale geld is op de bank voor maar een bepaalde periode wat waard en als je het voor die tijd niet hebt uitgegeven dan is het niet meer geldig. Én de overheid kan bepalen waar je jouw digitale geld wel of niet aan uit mag geven, voor je gezondheid bijvoorbeeld🤮
Het excuus is dat men zo de economie op gang wil helpen. De waarheid is dat men simpelweg niet meer kan sparen en volledig onder controle staat van de overheid, want zij bepalen volledig waar, wanneer, hoe en aan wat je het mag uitgeven. Tevens hebben ze controle op wat je kunt sparen aangezien men kan berekenen hoe lang het duurt om met jouw salaris iets te kunnen kopen… Zo kan men voorkomen dat jij bijvoorbeeld een auto kan kopen, omdat jouw spaargeld is verlopen☹️
Men zal je erin luizen door je bijvoorbeeld de eerste CBDC's gratis te geven als een soort basisinkomen. Jij zal mensen die je al jaren waarschuwen weer wappies gaan noemen.... totdat de switch overgaat en de overheid zijn ware aard "nog meer" laat zien..stapje voor stapje😉
Men lost zo het verschil tussen rijk en arm op en de rijken zullen totaal geen last hiervan ondervinden, want voor hun gelden namelijk andere regels.
Het digitale geld is programmeerbaar‼️, dus de macht kan zo met een druk op de knop worden verdeeld. Zet jij bijvoorbeeld iets op social media wat de overheid niet bevalt dan kun je niks kopen👋🏼 Rijd je te veel auto dan mag je niet tanken of geen vlees kopen👋🏼 Heb je te lang gedouched, dan helaas niet met het vliegtuig op vakantie👋🏼 Heb je te lang je spaargeld op je rekening dan verloopt dit na "x" periode👋🏼 Vaccinaties niet gehaald? dan word je gehele bankrekening automatisch geblokkeerd.👋🏼
"Huh hoe bedoel je dat laatste nu? Dat met die vaccinaties?"... Zoals op de G20 laatst is besproken, wil men CBDC's koppelen aan een gezondheidspaspoort. In dit paspoort komen al jouw medische gegevens te staan. Ook al weten we nu dat we elkaar gewoon kunnen besmetten en ziek worden, ook al ben je gevaccineerd, dat weerhoudt men er niet van deze plannen door te zetten. Het volk heeft laten zien makkelijk over te halen te zijn en deze macht geeft men niet meer zomaar weg.
Maar anyway ... alles wordt aan elkaar gekoppeld en CBDC's zijn de laatste dolksteek om je letterlijk vrijwillig van je vrijheid te beroven.
Vergeet niet dat geen enkele volksvertegenwoordiger hier nog over heeft gesproken. Deze discussie is pas op 23 november begonnen in de Kamer. Dat is puur voor de show, want op de achtergrond is alles allang bepaald en zijn banken en overheden al in een vergevorderd stadium✅
China gaf het grote voorbeeld en delegaties van over de hele wereld gaan al een aantal jaar naar China om te kijken hoe ze dit ook kunnen invoeren in Europa. CBDC's staat gelijk aan een social credit systeem. Je persoonlijke voetafdruk die overal en bij iedereen bekend is.
Ben je bij de dokter geweest en heb je een snotneus en ga je toch boodschappen doen dan staan over 10 minuten handhavers voor de deur die een melding hebben gehad dat jij net iets hebt gekocht op een plek waar dat niet mocht want je hebt een snotneus.
Veel van jullie zullen dan nog steeds niet zien dat je vrijheid is afgepakt en zullen roepen dat het een goede zaak is dat dit zo wordt gedaan.
Totdat jezelf een keer per ongeluk door rood rijdt en je geld op je rekening net is verlopen, zodat de boete niet direct via CBDC's kan worden afgeschreven. Je gaat rijden en wilt tanken en vervolgens niet mag tanken, omdat je je boete nog moet betalen. Dan is het opeens oneerlijk.
Ook weet men wat je koopt en wanneer... men weet eigenlijk op den duur precies wat je in huis hebt staan en waar en wanneer je het weer verkocht hebt aan een ander.
Dit is nog niks en er zijn nog zat voorbeelden te verzinnen ... En nee dit is geen ver van mijn bed show... Dit is wat nu speelt.
Een grote test van 12 weken met CBDC's is reeds in Amerika begonnen voor de digitale Dollar. Alle grote financiële instellingen doen daar aan mee✅
Cash geld wordt in de ban gedaan en dat zie je nu al, omdat in Europa nu steeds meer regels komen hoeveel cash geld je thuis mag hebben en met hoeveel je nog in 1x mag betalen. Dit zal steeds minder worden totdat cash geld helemaal weg is.
De reden hiervoor is dat zolang er cash geld is banken gaan omvallen wanneer iedereen zijn geld wilt opnemen. Als alles CBDC's zijn en er geen cash geld meer is, kan een bank NOOIT meer omvallen, want jij kunt je geld niet opnemen en alleen maar online gebruiken.
En de CBDC invoeren naast cash geld, lijkt onwaarschijnlijk aangezien dat neerkomt op nog meer extra geld bijdrukken, waardoor de inflatie nog heel veel verder zal toenemen 📈 met alle koopkrachtdalingen van dien.
Het is de laatste zet in een groot schaakspel waarbij alles bij elkaar komt: klimaat, vaccinaties, geld, privacy en bewegingsvrijheid. 🙃
Of je nu rijk bent of arm... als je niet onderdeel van het clubje bent, wordt je de dupe van dit systeem. En er is geen eenvoudige weg terug…🫣
En zelfs na deze post zul je morgen het meeste alweer vergeten zijn. Je kinderen zullen opgroeien in een wereld waar sparen iets was uit een verleden tijdperk. Op de G20 werd dit ook benoemd.... maar men zit liever Lang Leve de Liefde te kijken ofzo🤷🏻‍♂️
Het is niet 5 voor 12 ... het is kwart over 1 ‼️... we zitten er al middenin en als we dit met z'n allen gaan accepteren, zijn we allemaal de dupe van ongekozen Europese "leiders" die de macht simpelweg in handen hebben genomen en jij het zomaar liet gebeuren😴😴😴

Vandaag de laatste dag, alles moet weg! 50% korting op alles.
18/01/2014

Vandaag de laatste dag, alles moet weg! 50% korting op alles.

Totale leegverkoop Helaas hebben wij moeten besluiten met onze winkel te stoppen.De crisis duurt voor ons té lang waardoor ons geen andere mogelijkheid rest.Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen.Zaterdag 18 januari a.s. is onze laatste verkoop dag.Tot die tijd...

Beste facebook vrienden, volgers. Via deze weg willen we jullie vertellen dat we helaas moeten stoppen met onze winkel. ...
08/01/2014

Beste facebook vrienden, volgers. Via deze weg willen we jullie vertellen dat we helaas moeten stoppen met onze winkel. Vanaf nu zullen wij gaan leegverkopen. Wij bedanken u voor uw vertrouwen in ons en hopen u nog van dienst te mogen zijn met onze actie 3 HALEN = 2 BETALEN. Alle combinaties zijn mogelijk, goedkoopste artikel is gratis. Vraag naar de voorwaarden in de winkel. Schroom niet en loop gerust binnen.

Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling toe en een goed 2014!
31/12/2013

Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling toe en een goed 2014!

Ho Ho Ho. Voor iedereen die vandaag winkelen gaat,wij hebben de Kerstman in de straat!Graag tot later!
22/12/2013

Ho Ho Ho. Voor iedereen die vandaag winkelen gaat,
wij hebben de Kerstman in de straat!
Graag tot later!

15/12/2013

30% Korting op elk 2e artikel van hetzelfde merk. 30% Korting wordt gegeven op het goedkoopste product. Ook op reeds afgeprijsde artikelen is deze 30% korting van toepassing. 30% Korting is niet geldig i.c.m. andere acties, (C1000 bonnen) en bij aankoop van cadeaubonnen. Op reserveringen kunnen wij ...

Op zoek naar een puzzel met méér uitdaging?Met de 3D Puzzle van Wrebbit ben je wel even zoet.Advies leeftijd : 12+
11/12/2013

Op zoek naar een puzzel met méér uitdaging?
Met de 3D Puzzle van Wrebbit ben je wel even zoet.
Advies leeftijd : 12+

3D Puzzle Wrebbit

Sinterklaas is sinds 2 weken weer in het land.Zoals velen weten, bieden wij hem een helpende hand.Wij pakken zorgvuldig ...
30/11/2013

Sinterklaas is sinds 2 weken weer in het land.
Zoals velen weten, bieden wij hem een helpende hand.
Wij pakken zorgvuldig heel veel cadeaus voor hem in,
voorzien ze van naam zonder enige vorm van tegenzin.

Om de Sint en zijn Pieten meer tijd te geven voor iedereen iets te kopen,
zijn wij komende zondag, maandag, dinsdag én woensdag extra open!

Zondag 1 december a.s. is een extra koopzondag in Weert,
zo kan Sint en Piet alles kopen wat jullie hartje begeert.

Maandag 2 december zullen onze deuren al om 9:00 uur open gaan
en zullen wij tot 18:00 uur voor iedereen paraat staan.

Dinsdag en woensdag staan wij van 9 tot 9 klaar,
meerdere winkels in de binnenstad maken óók dit gebaar.

Donderdag zijn wij na 18:00 uur gesloten,
dan gaan ook wij genieten van speculaas en pepernoten.

Extra openingstijdenSinterklaas is sinds 2 weken weer in het land. Zoals velen weten, bieden wij hem een helpende hand. Wij pakken zorgvuldig heel veel cadeaus voor hem in, voorzien ze van naam zonder enige vorm van tegenzin. Om de Sint en zijn Pieten meer tijd te geven voor iedereen iets te kopen,…

Volgens de Consumentenbond stunten onder andere Blokker, Bol.com, Intertoys, ToysXL en Wehkamp met opgeschroefde prijzen...
18/11/2013

Volgens de Consumentenbond stunten onder andere Blokker, Bol.com, Intertoys, ToysXL en Wehkamp met opgeschroefde prijzen in plaats van speciale Sint-koopjes.

Nu Sinterklaas weer in het land is, wordt het flink speelgoed shoppen. Winkels willen daar maar al te graag een extraatje aan verdienen en dus beduvelen ze de Sint met nepaanbiedingen.

Geweldig!! Piet en Flupke komen a.s. zaterdag van 11:30 uur tot 16:00 uur weer naar onze winkel! Komen jullie ook?
13/11/2013

Geweldig!! Piet en Flupke komen a.s. zaterdag van 11:30 uur tot 16:00 uur weer naar onze winkel! Komen jullie ook?

Wij hebben nog maar een beperkt aantal lampionnen en lampionstokjes op voorraad!
11/11/2013

Wij hebben nog maar een beperkt aantal lampionnen en lampionstokjes op voorraad!

Ook vandaag weer open van 13:00 UUR t/m 15:00 uur. Graag tot ziens!!
10/11/2013

Ook vandaag weer open van 13:00 UUR t/m 15:00 uur. Graag tot ziens!!

Extra koopzondagen Top1Toys WeertExtra koopzondagen Top1Toys WeertOm iedereen voldoende kans te geven op het gemak inkopen voor de Sinterklaas te doen, hebben wij besloten vanaf morgen 3 november,ELKE zondag open te gaan.Zoals ook bij een reguliere koopzondag,zullen wij geopend zijn van 13:00 uur to...

Adres

Maasstraat 7
Weert
6001EA

Openingstijden

Maandag 13:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

Telefoon

0495545007

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Top1Toys Weert nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Top1Toys Weert:

Delen