27/02/2024
Hier het allerlaatste berichtje van mij.
Heb nog veel kaartjes ontvangen, waarvoor ik iedereen niet meer persoonlijk kon bedanken, dus bij dezeโค๏ธ!
Wij hebben hebben het mooi kunnen afsluiten mede dankzij jullie. Het pand is waarschijnlijk weer verhuurd (geen boekhandel) dus dat is voor Veendam ook fijn!
Zelf heb ik ook een mooi plekje gevonden in een hele gezellige winkel namelijk de Bruna Zuidlaren!
Bedankt voor alle jaren en misschien tot ziens in de Bruna Zuidlaren ๐
Het allerbeste!
Dorine