09/05/2023
ZONDAG 7 MEI..
Een leuke recensie van een tevreden eerste gast:
“Wat een feestje en een eer jullie eerste gasten te mogen zijn! We hebben genoten van een heerlijk ‘bèkske Bets’, overheerlijke worteltaart, verwennerij voor onze honden en van jullie warme ontvangst. Jullia gaan ons absoluut weer zien. Tot gauw en veel succes gewenst, met de aftrap vandaag als eerste succes!!”
Nou wat een dag afgelopen zondag, het was wel even spannend. Zaterdag heb ik de hele dag staan bakken en ik ging naar bed met slechte weersverwachting voor die volgende dag.. Maar gelukkig was het droog en de theetuin was pas net open en de eerste wandelaars kwamen al aanlopen, met ook nog eens drie lieve viervoeters 🐶. Dat kwam goed uit want ik had voor honden ook iets lekkers.
Het was een leuke dag met leuke gasten en samen met Bianca heb ik er van genoten. Nu op naar volgende zondag: moederdag! Dus mocht je nog iets leuks willen doen met je moeder, kom vooral langs Theetuin Tante Bets, want voor alle moeders heb ik een kleinigheidje.
Nogmaals bedankt iedereen!
Liefs,
Tante Bets 🫖🍰