11/11/2020
Lieve klanten en volgers. Vanaf deze week is de winkel definitief gesloten. Out & New Interieurstyling blijft echter wel bestaan. De afgelopen maanden was ik meer met advies en styling bij mijn klanten thuis bezig, dan dat er aanloop in de winkel was. Uiteraard speelde Corona hierin een behoorlijke rol. Maar ook mijn eigen leven speelde een steeds grotere rol en uiteindelijk heb ik de knoop door gehakt. De winkel was heel snel leeg verkocht en inmiddels ben ik al weer druk bezig bij klanten thuis. Doordat ik nu mijn eigen tijd kan indelen, brengt dat meer balans in mijn/ons leven.
De komende weken ga ik druk bezig met de website, om deze aan te passen, zodat duidelijk wordt wat ik nog allemaal doe.
Daarnaast zal ik regelmatig leuke aanbiedingen hebben.
Mijn zakelijk telefoonnummer blijft bestaan en bij vragen kun je mij altijd een mail sturen.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het vertrouwen de afgelopen 9 jaar en blijf me volgen !!!!
Nog steeds blijft interieur mijn passie😍
Lieve groet Gerda