31/12/2025
β¨π« Onderweg naar 2026..π«β¨
Nog 1 dagje en dan laten wij 2025 alweer achter ons. Altijd een dagje van reflectie op wat het jaar ons heeft gebracht. Een druk, leuk, vol en gezellig jaar is het geweest. Vooral op persoonlijk vlak lag de focus even op andere dingen.
Daarom was het een rustiger jaar voor op social media. Maar ik vind het ontzettend leuk om te zien dat de vaste volgers de webshop nog steeds weten te vinden voor de mooie inpakspulletjes.
Dat geeft energie om deze uit de hand gelopen hobby lekker voort te zetten.
De laatste dagen was hier ons hele gezin (inclusief mezelf) ziek dus wij gaan met koorts in bed, snotterig, hoestend en vol koppijn de jaarwisseling in. π«β¨π₯
Wij kunnen ons alleen maar beter gaan voelen in 2026. π
Wij beginnen 2026 dan ook gelijk goed met een nieuwe ervaring op de planning. Op 9 januari geef ik 2 leuke inpak workshops bij om te laten zien hoe je op een makkelijke en leuke manier een cadeautje inpakt.
Want laten wij elkaar in 2026 vaker een kleinigheidje geven. Lief zijn voor elkaar, iets lief op een kaartje schrijven of iets liefs zeggen tegen elkaar.
Dan maken wij de wereld hopelijk iets feestelijker en mooier! ππππͺ©
Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2026!
Liefs Natasja
β¨π«β¨