05/02/2026
Ja lieve mensen, volgende week zaterdag is het Valentijnsdag. En of je dit nu uitbundig viert of een commercieel k*tfeest vindt, eten moet je toch. Dus waarom zou je niet onze heerlijke special komen eten met je lover, minnaar, beste vriend, buurvrouw, yogadocent of willekeurige passant die je van de straat plukt? Een heerlijke XXL burger op pitabrood met sla, kruidige yoghurtsaus, oude Geytenkaas, granaatappelpitten en gerookte amandelen, mmmmm! 🤤
Wel even reserveren, via de link in bio!
Wil je iemand verrassen met een lief en lekker cadeautje, dan hebben we die leuke reep van de lieverds van , of, als je écht heel gek bent op iemand (of iets goed te maken hebt 😋) zo'n prachtige doos met 24 heerlijke hartjes- en love-bonbons. 🍫
Of ga voor een lekker flesje rood (met of zonder %) met glühmates van die leukerds om lekker samen op te warmen. 🍷
Verder hebben we natuurlijk plenty croissants van voor een lekker lui ontbijtje in bed. 🥐
Kom dus gezellig even langs, sowieso voor wat vegan liefde van ons voor jou! 😘
P.S.
Het op romantische wijze eten van het broodje ging niet per se helemáál soepel, zoals je ziet op de laatste foto. 🤪