29/07/2024
Soms heb je van die dagen dan snap ik er geen hout meer van..
Klanten zijn we natuurlijk blij mee .... maar sommige daar kan je het nooit goed voor doen heb ik het gevoel.
- je levert te snel
We gaan er natuurlijk voor om een pakket snel te leveren als dat de volgende dag is en u denk dat het pas volgende week moet komen? wat doen wij dan fout?
- je levert te laat
Vandaag besteld gisteren in huis lukt echt niet
- het is verzonden in een gebruikte doos
ja klopt dat doen wij - goed voor het milieu - goed voor de kosten - goed voor de verkooprijs het is overal goed voor behalve voor een selecte groep die het toch echt wenst in een nieuwe doos.
- u gebruikt te veel opvulmiddel
Ja het moet immers wel heel overkomen. maar dat is slecht voor het milieu
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nu geïrriteerd teleurgesteld en wanhopig.
maar ja morgen weer een dag.
gelukkig zijn er heel veel klanten wel aardig , begripvol en meedenkend