10/06/2026
Het is weer tijd voor de Summerdrinks! ☀️🍹
Op donderdag 18 juni organiseren we een heerlijke zomerborrel in de stadstuin van Het Kantoor. Denk aan cocktails, lekkere hapjes, inspirerende gesprekken én DJ Eus achter de draaitafels.
Een avond om de zomer te vieren, nieuwe ideeën op te doen en andere ondernemende vrouwen te ontmoeten.
Je bent welkom vanaf 17.00 uur, wij zorgen voor de rest. ✨
Ben je erbij? Laat het ons weten via een DM. Dan weten wij hoeveel Aperol Spritz we koud moeten zetten. 😉
Liefs,
Namens Het Kantoor
Lisan, Viviënne, Maaike, Elyn, Milou, Maryse, Michèle en Anna