11/12/2019
HoHoHo….wij hadden gewoon weer hartstikke trek in de boterkoek van Ilona, de erwtensoep van Besteman, de wijntjes en delicatessen van Wijn en Druif en we willen jullie graag een glühweintje uitdelen! We hebben dus aanstaande zaterdag tijdens Beverwijk Sprankelt een mini market in de straat met een paar super hele leuke kramen! Onze toppers van Zero Sixteen staan weer voor een dagje in de straat met een leuke kraam, Moma klein warenhuis is onze nieuwe aanwinst met hun super leuke winkel én een kraam, de Kerstman komt, het allerleukste koor van Beverwijk zal optreden, we delen dus gratis erwtensoep en glühwein uit…..kortom klein maar ontzettend fijn en reuze gezellig gaat het worden in de Zeestraat tijdens Beverwijk Sprankelt! ( p,s, bekende oproep van ons….duimen jullie mee voor het weer 😜...tot zaterdag! )