23/12/2020
Het is een raar jaar geweest. Er is veel gebeurd en juist ook weer niet. Veel kon immers niet en we hebben allemaal veel moeten inleveren (op welke manier dan ook). Toch hoop ik dat iedereen ook dit jaar terug kan kijken op veel goede herinneringen. Wij in elk geval wel. Maar laten we voor komend jaar afspreken dat we nog véél meer van die goede herinneringen gaan maken. Samen staan we sterk, ook als we even niet samen zijn.
Wij willen voor nu dan ook iedereen hele Fijne Feestdagen wensen en natuurlijk een Gelukkig en vooral Gezond Nieuwjaar!