13/03/2020
🦠Goedemorgen dames,
Aangezien het Corona virus toch wel heel dichtbij komt nu zou ik jullie graag willen vragen om het niet al te licht op te vatten...
Mocht je twijfelen ivm verkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts twijfel dan geen moment om meteen je afspraak af te zeggen.🦠
Met vriendelijke groet,
Mandy’s nagelstudio