19/03/2020
說實話,有關口罩既物資,我都唔夠膽賣,知道靚靚們心急又驚被呃,要即時覆(見太多無即刻覆就俾人擺上網討論),Ba Le 雖然係吃左誠實豆沙包既賣家仔,大家可以放心選購本店貨品,但都係玻璃心,實在無法應付。
我諗口罩收納會好d掛。。。🤷🏿♀️
雖然話盡量少出街聚餐🙄
但返工就少不了食lunch🤷🏿♀️
女仔除口罩,驚俾男同事話口罩污糟
(心諗你識咩呀,粉甩又要同你解釋咩🥺)
不過都尷尬,女仔建議購買實色口罩盒呀
其他既就自己揀呀
覺得貴既,可以揀其他間購買。🤝
可揀平日葵芳地鐵站1900-2000交收。
或者順豐到付。
欲知詳情,請 click "https://api.whatsapp.com/send?phone=85267697083" or messenger 與BA LE 聯絡 LA 😆⋯⋯