20/10/2021
Ja ho vam intentar el gener del 2020, però la pandèmia ho va aturar tot. Aquesta vegada esperem tenir més sort i tornem a posar la botiga en traspàs. Creiem que és una oportunitat única per treballar en un entorn agradable i bonic, i nosaltres ens sentim cansats i amb la necessitat de donar un tomb a la nostra vida. Tota difusió que ens pugueu donar serà molt agraïda!
Com sabeu, la botiga està reformada i insonoritzada, i té llicència de bar/cafeteria i llibreria. Té un espai de cuina i magatzem, però sense sortida de fums. Amb aire condicionat fred/calent, dos lavabos (un adaptat per a minusvàlids) i una taula exterior per a fumadors sense pagament de terrassa. El local està insonoritzat. El lloguer és assequible, està tot en regla i en funcionament. Per qualsevol dubte, només cal que us poseu en contacte amb nosaltres!