26/12/2025
He llegit una història preciosa que vull compartir… La porta de les estrelles, d’Ingvild Røshoi, és molt més que una novel·la de Nadal: és una mirada tendra i sincera a l’esperança, la família i la fortalesa interior en els moments més difícils. ❤️📖⠀
⠀
Segueix la Ronja i la Melissa, dues germanes que intenten mantenir els somnis vius quan el seu pare està a l’atur i tot sembla incert. Aquest relat ens recorda que, fins i tot quan els somnis no es compleixen del tot, sempre hi ha una llum que ens guia si mirem amb el cor. ⭐🌲⠀
⠀
Una lectura emotiva, humana i plena de sensibilitat que et toca l’ànima i et fa pensar en el que realment importa. ✨⠀
⠀
📌 Recomanat si t’agraden les històries que conforten i et fan veure la bellesa en les petites coses.⠀
⠀
T’animaràs a obrir La porta de les estrelles i deixar-t’hi portar? ✨📚⠀
⠀
·la Nadal2025