28/01/2020
علشان كده بنقول متشترووووش حرق اسعار اوريفلام لانه مش اوريحينال
منقول
اولا ازيكم كتير عارف ان من فتره كنت بحاول اعمل ايفينت نقاطع فيه الميكاج الكوبي بكل المسميات بتاعتو النهارده هقولكو ليه لازم نقاطع الميكياج المضروب ؟ اللي بيتباع فيه اي محل من اول الكحل اللي ب 5 جنيه للفونديشن ب 60جنيه ويقنعك انو اصلي للاسف المكياج الكوبي مينفعش اصلا يلمس بشرتنا. ليه ؟؟ لانو مصنوع بمواد غير مصرح بيها بعكس الميكب الاوريجنال تماما اللي بيمر باختبارات عديده للتاكد من نسب المواد المضره مثل الزئبق والرصاص الميكب الاوريجنال بيحاولو ديما يقللو من نسب المواد اللي فيها خطر علي بشرتنا وطبعا بيكون بمواد مصرح بيها بنسب معينه عكس تماما الكوبي اللي لو الاوريجنال فيه ١٠٪ رصاص الكوبي ٩٠٪ عشان يطلعلك منتج رخيص يدمر بشرتك طبعا مش بيظهر تاثيرو من اول مره ! بس هتلاقي بشرتك باهته فيها حبوب تجاعيد الخ.. بسبب المكياج مجهول المصدر . تعرفو ان الدول المتحضره مبتدخلش المكياج ده عندها! ارجوكم كفايه مكياج مضروب
كفايه ترهلات كفايه تجاعيد مبكره كفايه امراض ملهاش اخر
كفايه تدمير فيه بشرتك
كفايه استرخاص ربنا يحفظكوا جميعا
يا تحطو حاجه كويسه يا بلاش