19/03/2026
أحدهم جايب هودي جديد وداخل يتّسحب عشان ماما ماتشوفهوش
انت مش لوحدك ، انتو كتير اوي 🫂
المشهد الدرامي اللي لا يخلو منه أي بيت مصري :
ماما : تعالى وريني جايب ايه؟
موسيقى ساسبنس في الخلفية ، لحظات تكتم الأنفاس
ماما : ايه ده.. هودي اسود تاني !
أنت عارف عندك كام هودي أسود ؟
نفسي مرة اشوفك جايب حاجة جديدة ولا هو رمي فلوس على الأرض .
مين فينا ما اتحطش في الموقف ده قبل كدة !
رد الفعل هنا بيكون حاجة من الاتنين
👈🏽 يا بتقرر تنسحب من المناقشة و تاخد بعضك وتدخل اوضتك في هدوء وانت بتجر أذيال الخيبة بعد مافرحتك بالهودي الجديد انطفت 😥
👈🏽يا بتقرر تشمر وتخوض المعركة في محاولات اقناع ماما ان ده اسود فحمي و التاني اسود غامق
أو ان كل اللي عندك خلاص بقي شكلهم قديم مما لا يتناسب مع كاريزمتك 😎
وطبعا كل المحاولات دي هتبوء بالفشل والنقاش هيتنهي بالجملة الشهيرة ،
" اللي معاه قرش محيره يجيب هودي ويكرره 😏"
طيب ايه رأيك ماتحاولش تقنعها ان ده هودي مختلف عن اللي جوه ،
ونكلمها شوية عن أهمية الهودي الاسود في حياة الانسان
قطعة بيزك أساسية في الدولاب ، تقدر تعمل بيها مليون أوت فيت 🖤
مهما كان سنك
مهما كان ستايلك
تدخل القميص جوه ولا تخرّجه بره 🤔
تلبس فوقه چاكيت او شيميز
بنطلون جينز ولا سويت بانتس ولا حتى جبردين
تلبسه في ٢٠٢٦ او ٢٠٥٠ لأنه Timeless🤞🏽
حاسس ماما بدأت تقتنع سيكا صح ؟ طب ايه رأيك لو قولتلها كمان ان الهودي ده من Ethoz،
يعني كواليتي خطيرة تعيش بالسنين ،
فيت تناسب اي shape،
وسعر قد كده🤏🏽 يعني مش هتضطر تخبي السعر الحقيقي عن ماما 😉
يلا منشن ماما عشان تقتنع ان مش كل هودي اسود هو هودي اسود
في هودي اسود عادي وفي هودي اسود من Ethoz 🫰🏽