31/03/2026
Kære Alle... Sannemor har små skræntert lidt et stykke tid ..Fik for ca 7 mdr siden konstateret "Pyderma Gangransum "= Mit imunforsvar bekæmper mit immunforsvar ( som har givet mig smertefulde sår på v skinneben)d 13 /3 falder jeg sammen i gangen derhjemme med meget smerter i min b***e /bækken.
Kommer på Nyk hvor de opdager jeg har har feber 40.1 ( infektionstal på
300) De finder ud af jeg har en Diskus plus en revne i mit bækken.
Senere finder de ud af at jeg har betændelse I den ene hjerte klap .Så blev overført til Roskilde Syghus .Og her ligger jeg endnu. Pt til d 16/4.
Så Sannemor er sygmeldt pt.
ØNSKER JER ALLE EN GOD PÅSKE.KH