I 2000 startede brødrene Michael og Henrik Henriksen firmaet "Århus Industri- og Autolakering". Med vores store erfaring og høje serviceniveau, fik vi hurtigt mange kunder, både private, bilforhandlere og større danske virksomheder. Allerede i efteråret 2001 fik vi mod på mere, og åbnede derfor et undervognscenter i baglokalerne af lakeringsværkstedet. Med en voksende kundekreds, blev det nødvendi
gt at udvide, og i august 2005, flyttede afdelingen over i nabobygningen, og blev dermed Danmarks største center. Samtidig blev endnu en aktivitet startet op, idet vi blev autoriseret Bilsyn Center og Motorkontor. I dag har vi indskrivnings centre til rustbeskyttelse i:
•Viby
•Åbyhøj
Skanderborg
I dag har vi 12 ansatte i vores undervognsbehandling og Bilsyn center. Vi sætter en ære i at yde en god service, og besvarer altid dit telefonopkald personligt. Hvis du sender os en mail, gør vi vores bedste for at svare så hurtigt som muligt. Har du brug for at aflevere din bil meget tidligt, kan du før vores åbningstid aflevere nøglen i en forsikrings-godkendt nøgleboks.