Salon LOMA

Salon LOMA salon LOMA
Onlinebooking: https://salon-loma.planway.com/
Instagram salon_loma

02/01/2025

Til alle mine søde trofaste kunder
Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår 🎉🥳
2025, bliver året, hvor jeg vinker farvel til min lille salon.
Jeg er blevet tilbudt drømme ansættelsen i firmaet hvor jeg køre som sælger. Mit hjerte brænder for faget og produkterne, i denne stilling, får jeg lov stadig at bruge min faglighed og alt min viden.
Jeg har i mange år døjet med eksem på mine hænder, og at kunne fortsætte som frisør, var nok en urealistisk tanke.
Jeg er dybt taknemmelig for jeres opbakning, - både da jeg startede op i sin tid, under barsel og senest efter barsel med få tider - det er ikke mange dage jeg har haft huller i kalenderen, hvilket har gjort at jeg har kunne leve af det, tusinde tak for det 🫶

Jeg håber at i alle kommer godt videre, og finder en ny frisør, som gør lige netop det for dig som du har brug for.
De kunder der bliver berørt af lukningen har fået besked.

Endnu engang, tusinde tak for jer ♥️

28/10/2024

Stort afbud på torsdag - der er derfor en del ledige tider ✂️🫶
Det er også ved at være sidste chance for at spare 25% på alle produkter.
Kan du ikke komme forbi i min åbningstid, så skriv til mig her - jeg er fleksibel med afhentning af produkter 😊

Så gik den første dag tilbage fra barsel, i min lille salon 🫶 En fuldt booket dag, bla 2 gamle kunder, som ikke er bleve...
03/10/2024

Så gik den første dag tilbage fra barsel, i min lille salon 🫶
En fuldt booket dag, bla 2 gamle kunder, som ikke er blevet klippet siden jeg lukkede - ja.. du læste rigtigt. 1,5 år har de ventet trofast på at jeg åbnede igen 🥺
Det må i den grad kaldes for verdens bedste kunder!
Tak 🫶♥️

Selvom jeg kun har åbent om torsdagen, kan du altid skrive hvis du mangler nogle af mine lækre produkter, jeg er fleksibel og der kan betales via mobilpay ♥️
Resten af denne mdr, køre jeg med -25% på alle produkter 🙌

18/09/2024

🫶Man skal gribe de muligheder man får🫶
- Jeg har fået nyt job...
Jeg skal ud på landevejene og sælge de mest fantastiske frisør produkter til kollegaer i branchen 💇🏻‍♀️💇🏻‍♀️
De samme produkter, som jeg selv bruger og forhandler i salonen 😍
MEN.. jeg åbner stadig salonen igen, dog "kun" hver torsdag, fra 11.00-20.00
Det betyder at der er meget begrænset tider at vælge imellem, OG at du skal booke fra gang til gang, hvis du vil være sikker på at få en ny tid.
Onlinebooking er åben 🙌
Fremover lukker jeg for telefonen, så det er KUN muligt at booke tid online, eller ved at skrive en besked her på profilen, dog er den mest direkte og nemmeste vej for alle at bruge online booking.
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang.
Salonen har også fået en lille renovering i min barsel 💚🙌

Kære alle mine søde trofaste kunder ♥️ Nu er min barsel snart slut, og gen-åbningsdatoen for salonen er derfor d.1 oktob...
01/09/2024

Kære alle mine søde trofaste kunder ♥️

Nu er min barsel snart slut, og gen-åbningsdatoen for salonen er derfor d.1 oktober 🙌
Jeg er så småt igang med at kigge på at få åbnet for onlinebooking igen, men hav lidt tålmodighed, - der er en del ting der skal justeres inden jeg kan åbne for booking.

Så snart booking er åben, opdatere jeg 🥰
For at fejre at jeg er tilbage, kommer jeg til at køre -25% på produkter 🎉

Jeg håber at se rigtig mange af jer, både nye som gamle tilbage i stolen hos mig 🫶

Husk at hvert like, deling og kommentar, er med til at give min side og min virksomhed synlighed 🥰🤞

En lille opdatering her på siden også - d.15/1 kom vores lillebror endelig til verden, efter en lang og hård graviditet....
29/01/2024

En lille opdatering her på siden også - d.15/1 kom vores lillebror endelig til verden, efter en lang og hård graviditet. Heldigvis var fødslen hurtig og ukompliceret 🙌🤰🏼
3080g og 50cm 🩵
Vi nyder barselsboblen alt hvad vi kan 🩵

Ønsker jer alle en rigtig glædelig og fredfyldt jul, samt et godt nytår🎄🎅🥰🎉
23/12/2023

Ønsker jer alle en rigtig glædelig og fredfyldt jul, samt et godt nytår🎄🎅🥰🎉

26/09/2023

Kære allesammen..

Denne sygemelding, trækker desværre i langdrag, og mine forventninger om at kunne starte op igen, er derfor nedjusteret. Som det hele er lige nu, er udsigterne til at komme igang før fødslen små..
Derfor har jeg også sat salonens telefon nummer i bero, så i kan ikke længere ringe til salonens nummer.

Lige nu, må lillemand i maven, familielivet og mit eget helbred komme i første række.

Blot en lille opdatering herfra..
Jeg håber at i alle har det godt 🥰

Så er det vist ved at være på tide, at jeg opdatere lidt på siden her.. Som de fleste af jer nok havde gættet, er jeg gr...
29/07/2023

Så er det vist ved at være på tide, at jeg opdatere lidt på siden her..

Som de fleste af jer nok havde gættet, er jeg gravid, og den her bandit skal være storebror til en lille dreng mere i flokken 🩵
Min sygemelding, kommer sig derfor af graviditetssyge.
Jeg har altid sagt, at det ikke var en sygdom at være gravid, men puha.. jeg er blevet klogere 🤢🙈
Jeg er efterhånden ved at finde lidt rytme i hvordan jeg har det, så jeg håber snart at kunne starte stille og roligt op 🤞
Så snart jeg ved hvornår det bliver, opdatere jeg igen her på siden.
Jeg har termin slt januar, så hvis alt går planmæssigt regner jeg med at kunne arbejde frem til jul 🌲

Jeg håber selvfølgelig på jeres fortsatte opbakning til min lille biks, men jeg er også klar over at nogle vil falde fra, både nu, måske i nærmeste fremtid når der ikke vil være så mange tider at vælge imellem, og ikke mindst når jeg går på barsel.
Det er sårbart at familieforøge når man er en lille enkeltmandsvirksomhed, men i mine søde kunder, har bevist at det kan lade sig gøre at køre en salon op fra bunden på nul komma dut én gang, så jeg er overbevist om at det kan lade sig gøre igen 🫶

Jeg håber at i alle har haft en rigtig dejlig sommer, selvom vejret ikke just har været sommerligt på det seneste, men hvad betyder vejret? Hvis bare man har nydt tiden med dem man har kært 🥰

Forhåbentligt ses vi snart 💇🏻‍♀️
Louise Nyholm
SalonLOMA

29/06/2023

Kære kunder

Der har været stille det sidste stykke tid både her på siden, men også i salonen.
Jeg er desværre sygemeldt, og har endnu ikke et overblik over hvornår og om jeg kommer tilbage fuld tid.
For nu, ønsker jeg ikke at uddybe mere - og håber på jeres forståelse.
Det eneste jeg kan sige er, at det ikke alt sammen er negativt.

Når man står i sådan en situation, er der ret meget administrativt der skal ordnes - aflyse kunder, lukke kalender ned, sende beskeder ud osv osv..
Derfor har jeg valgt, at lukke helt ned for booking, både pr tlf og online.
Det betyder at du ikke kan booke en tid.
Så snart jeg ved mere, kommer jeg til at opdatere her.

Når/hvis jeg åbner op for booking igen, bliver det efter først til mølle princippet, hvilket vil sige, at jeg ikke har en venteliste.

Jeg håber på jeres forståelse, og fortsatte opbakning til min lille biks.
Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig sommer 🌞

I år holder jeg sommerferie i uge, 28, 29 og 30☀️☀️☀️Vores søn skal starte i børnehave efter ferien, så der kan forekomm...
23/05/2023

I år holder jeg sommerferie i uge, 28, 29 og 30☀️☀️☀️
Vores søn skal starte i børnehave efter ferien, så der kan forekomme enkelte lukkedage i uge 31 og 32.
Book derfor gerne din næste tid, i god tid 💇‍♀️

Du kan booke din tid her

www.salonloma.dk

Adresse

Sdr. Rind Vej 53
Viborg
8800

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 08:00 - 15:30
Tirsdag 10:00 - 15:30
Onsdag 12:00 - 21:00
Torsdag 08:00 - 15:30
Fredag 08:00 - 14:00

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Salon LOMA sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del