02/01/2025
Til alle mine søde trofaste kunder
Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår 🎉🥳
2025, bliver året, hvor jeg vinker farvel til min lille salon.
Jeg er blevet tilbudt drømme ansættelsen i firmaet hvor jeg køre som sælger. Mit hjerte brænder for faget og produkterne, i denne stilling, får jeg lov stadig at bruge min faglighed og alt min viden.
Jeg har i mange år døjet med eksem på mine hænder, og at kunne fortsætte som frisør, var nok en urealistisk tanke.
Jeg er dybt taknemmelig for jeres opbakning, - både da jeg startede op i sin tid, under barsel og senest efter barsel med få tider - det er ikke mange dage jeg har haft huller i kalenderen, hvilket har gjort at jeg har kunne leve af det, tusinde tak for det 🫶
Jeg håber at i alle kommer godt videre, og finder en ny frisør, som gør lige netop det for dig som du har brug for.
De kunder der bliver berørt af lukningen har fået besked.
Endnu engang, tusinde tak for jer ♥️