23/07/2021
Der hang jeg idag - med et kæmpe smil!☀️
Butikken reddede nok ikke verden 🐳 (måske en hval eller to..), men jeg er glad!🌸
Holdbar har været en vild oplevelse, hvor meget gik galt. Men glæden ved det, der gik godt, er så meget større.💚
Og faktisk blev min største glæde hverken salg eller miljø - men relationer!✔️
Nye venskaber. Nye netværk. Hjælpen og omsorgen når der var brug for det. Alle jer søde følgere og kunder, som har heppet hele vejen.🎀
Det har været meget rørende.🙏
Jeg ærgrer mig kun over een ting - at jeg ikke nåede at invitere jer alle til fredags Holdbar.💃
Tak for denne gang.💕 Kh Britt