16/04/2026
🇩🇰🇩🇰 Vinkonsulatet har 8 års fødselsdag 🇩🇰🇩🇰
Vildt - tænkt sig at det er 8 år siden, at vi åbnede Vinkonsulatet på Rynkebyvej og vi vil gerne blive her 8 år mere. Derfor arbejder til stadighed for at finde gode vine og gode oplevelser til jer skønne kunder. 😊😊
Vi er taknemmelig, for uden gode kunder - ingen god og spændende butik. 🍷
Derfor inviterer vi fredag d. 17 april til en hyggelig dag, hvor vi åbner en del forskellige vine, som har været med til at forme Vinkonsulatet gennem årene. Og ja - vi fejrer dagen med ekstra gode jubilæumstilbud.
Kig forbi 🙏🙏
Brian & Steffen