17/09/2025
Så lykkedes det at overtage Facebook gruppen .. 🙏🏻☺️ fantastisk!
jeg deler alligevel opslaget herinde som blev delt i Haslev gruppen, hvis nu det skulle ske at nogen ikke er medlem af den ☺️
🍀Kildemarksgården 🍀
Kære alle!
Kildemarksgården er solgt og nu ejet af en lille familie med to børn, en hund og et par heste 🌿🥰
Vi er enormt kede af at så mange, hver dag kommer til gårdbutikken forgæves efter æg!
Tidligere ejere har lavet et opslag på siden : kildemarksgården, vi arbejder på at overtage siden og der fra holde folk opdateret omkring gård butikken.
Det er ikke så nemt som vi havde håbet og tidligere ejer kæmper med at få os ind og overtage gruppen.
Vi håber det lykkes snart ☺️
Vi har ikke kunne meddele mere ud eftersom vi ikke har adgang til siden endnu, derfor laver vi lige det her opslag i håb om at flere ser det og derfor ikke skal komme forgæves efter æg. 🫣
Gårdbutikken på kildemarksgården er pt lukket.
Ægge produktionen er lukket ned og åbner desværre ikke igen.
Vi har valgt ikke at overtage høns og ægge produktion, men vi ved at tidligere hønse folk arbejder på at åbne et nyt sted.
Vi vil meddele jer alle lige så snart vi ved mere og forhåbentlig også melde noget ud inde på siden, så i kan få afvide, hvor i fremover kan købe æg. ☺️
Gårdbutikken åbner igen, men i et nyt format.
Lige nu arbejder vi på højtryk på gården i staldene og selve huset så alle dyr og mennesker kan flytte godt ind. ☺️
Derfor er gårdbutikken også lukket resten af året. Vi håber på at kunne åbne op til januar.
Butikken kommer ikke til at fungere helt som før, butikken bliver lejet ud til min mor som hobby butik, hun vil komme til at sælge keramik, afholde keramik kurser, sælge nips ting, papirs blomster, måske også kunstige blomster og brugskunst. Vi er stadig igang med tænke tank 💪🏻
Åbningstider osv vil derfor også være begrænset til en start.
Vi melder mere ud senere hen 🍀☺️
Derudover arbejder vi på at kunne sælge kartofler og selvfølgelig jordbær!
Vi er helt nye i jordbær gamet 😅og knokler derfor med at passe og pleje markerne som vi har lært af tidligere ejere!
De er heldigvis med på sidelinjen med venlig vejledning 🙏🏻
Så vi satser stærkt på, at der bliver mulighed for jordbær til næste sommer igen. 🙏🏻
Vi skal nok melde ud på siden, hvis vi kan overtage den.
Ellers bliver der lavet en ny.
Vi håber at alle vil tage godt imod den nye butik når den åbner.
Vi har store drømme og tanker om gården.
Hver ting til sin tid 🍀☺️
Vi er glade og taknemmelige over at kunne overtage denne skønne gård og give den nyt liv med respekt for historie og oprindelig ånd. ☺️
Hvis du har læst med hertil. Så tak 🙏🏻