30/10/2025
Kæreste gulerods kunder.
Så er der nyt fra den store gulerods verden igen - desværre trist nyt. Vores faste leverandør gennem de sidste 8 år, Søris, er desværre gået konkurs = der kommer ikke flere økologiske gulerødder ud fra deres lagre længere.. Vi har været rigtig glade for samarbejdet og det er med sorg vi modtog beskeden.
Det betyder jo så at vi har måtte tænke hurtigt for at skaffe 250 sække gulerødder med 2 dages varsel - det er lykkedes, med et lille "men"
Vi har fået danske gulerødder fra GASA i Odense - de pakker dog ikke f***rgulerødder i 14-15 kilos sække. Så det vi har kunne få, og sagt JA TAK til for at kunne levere til jer i den kommende weekend er sække med et indhold på 10-11 Kilo.
ALLE kunder som har bestilt vil få refunderet penge i forhold til kilo differencen - Der er mange jeg skal have skrevet til og lavet regnstykke for, så jeg når det desværre først lørdag eftermiddag, når weekendens gulerods er kørt.
Fra næste uge vil vi igen kunne levere i 15 kilos sække..
Hvilket fører til et spørgsmål:
Foretrækker du en 10 kilos sæk frem for en 15 kilos sæk?
Fra Sjællandske nyheder: Landets store økologiske producent af gulerødder Søris er gået konkurs.
Efter 40 år med økologiske grøntsager har Søris i Ølstykke måttet dreje nøglen om.