08/04/2017
DiskoBooking.Dk er under opbygning :)
Siden vil, når den er færdig, være en udlejningsside for andre dj's / grej-udlejere. og IKKE for hr og fru danmark.
Det betyder at du skal have et login, for at kunne se priser. Login kan kun fåes efter anmodning, og vi skal have en eller anden form for relation. Det kan feks være en Dj vi kender, der siger god for dig, før du får dit login.
Tanken bag, er at vi ikke selv ønsker at servicere slutkunden, altså fødselaren, gymnasiet eller lignende, men altid vil kunne hjælpe dig/jer hvis i står med en opgave i ikke helt selv magter (det koster bare lidt)
Tanken er samtidig at vi laver en "vi henviser til" rubrik, hvor slutkunden kan gå ned og se hvem vi samarbejder med, så de kan kontakte dig/jer for at leje vores udstyr, og i kan få flere kunder i biksen.
Idet vi ikke selv ønsker nye mobil-kunder, og kunden ikke kan se priser på vores hjemmeside, ser vi ikke rigtigt noget problem i at jeres kunde ser udstyr med "DiskoBooking" logo, da de her ikke kan se priser, og ikke kan booke os til noget.
Den kvikke dj, ville så tænke: jaja, så hiver i bare kunderne over i GoMusik.dk... Men nej, bare rolig, her lukkes også for nye kunder:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155200757877959&id=183822967958
Priserne bliver sat således at du, hvis du har en udlejningsside, kan vælge at sætte udstyret på din side, og stadig følge med markedspriserne + stadig tjene på det.
Betaling af lejen: Systemet bliver bygget således op at man som udgangspunkt har 30 dages betalingsfrist fra udlejningsdagen. HVIS du ikke betaler til tiden bare EEN gang, så hedder det betaling før afhentning / ved afhentning fremover. Kort sagt: vi gider ikke dårlige undskyldninger om betaligsproblemer og bøvl med at indkræve betaling.
Derudover er der et hav af testprodukter på vej hjem fra Kina, de store dyre af dem kommer til udlejnng, og tanken er at de små "billige" produkter bliver sat til salg :)
Det var kort herfra... Hav lidt tålmodighed, der er et stykke vej med at få siden op at køre helt, pt er der lidt underlige billeder, testprodukter og en del ikke udfyldte sider på hjemmesiden :)