02/06/2026
Nu begynder et nyt kapitel 🤠
Efter 4 år på skolebænken kan jeg nu kalde mig ingeniør YEHAAA. De sidste 1,5 år har jeg også drevet min bette virksomhed her 🤓
Virksomheden tog MEGET hurtigere fart end jeg nogensinde kunne drømme om, af hjertet tak for det! 🫶🏼
Jeg lovede mig selv og familien at jeg skulle gøre uddannelsen færdig, og gøre det ordentligt. Så det gjorde jeg. Men NØJ manner: æk’ mere skolebænk til mig nu da 😆
Fra nu af står den på fuldtid i min virksomhed - og jeg ka’ godt sige jer. Det bliver et spændende eventyr. Så hold på hat og sikkerhedsbriller. Det bedste der kan ske - er vel at det går okay? 🤠
Kærligst Emma