21/01/2022
💚 Tak for et godt år 💚
Tingene er faldet lidt til ro, så nu er det tid til at sige ordentligt farvel. Tusind tak for et par travle dage, og tak for hjælpen med at tømme lageret. Det har været en fornøjelse at holde åben for jer!
… og husk på: Ingen kan gøre alt, men alle kan gøre noget ❤️
Jeg lovede at komme med lidt praktisk information, så de kommer her:
Emballagefrie butikker:
💚 Genfyld i Skanderborg
💚 Raa i Århus
💚 fyld. i Tønder
💚 Silomarked i Odense
💚 LØS marked i København
💚 Tinc i Århus og Aalborg
Efterspurgte leverandører:
💚 Danske bønner og linser: Puredansk
💚 Kaffe: NordRoastery
💚 Shampoo/Balsambar: AmalieRosalie
💚 Hasselnødder: Nøddebazaren
💚 Klimasikrede varer: Klimamad
💚 Lokalt håndlavede sæber og te: Naturskøn
💚 Bivokspapir, køkkenskrubber mm: Sanne Falk
💚 Toiletpapir: Fego papir