01/06/2023
Zomerse temperaturen vragen om IJSJES 🤩🍨☀️
We krijgen veel de vraag:
Verkopen jullie nog ijs ?
👉🏻 JA 🤩☀️
We hebben - momenteel - geen fysieke winkel, maar er worden nog wel IJSJES gemaakt 😋
Zo kan je nog steeds
Liters verpakt ijs én Frisco’s afhalen?
HOE ?
Simpel, bellen - bestellen én afhalen 🥰
👉🏻 0496176135
Er is steeds voorraad van liters en frisco’s
( maar vooraf bestellen kan ook , want met zomerse temperaturen verkopen de ijsjes snel … of eten we ze zelf op 🫣🤣)
Ohja… en vertel het maar verder 🤩☀️🗣want een traditie en nostalgie van Eddy ijs , dat mag niet verloren gaan, toch?!