10/07/2025
16 zou hij geworden zijn, die lieve Wats.
Het gemis werd door zijn lieve familie omgezet in een prachtige brunch 'Sweet Wats' ten voordele van Hippo & Friends.
Daarmee haalden ze bijna 4500 euro op.
Een klein stukje van dat verhaal was de allerlaatste sponsoring van OHNE Ternat.
Eentje met veel gewicht en betekenis. Een van die schone dingen in het kader van 'altijd meer dan een winkel'.
"Ik ben echt blij met de opbrengst, al hoopte ik stiekem op 5000 euro" vertelde Veerle, de mama van Wats.
Zullen we dat samen proberen, die 5000 euro?
Zal ik het recept van de homemade granola met alle secret baktips erbij verkopen? De praktische kant denk ik uit tijdens mijn verlof, hoe minder gedoe, hoe beter 😊
Ook zonder winkel blijft dit dan meer dan een winkel.
Wa peist ge?