17/06/2022
9 maanden geleden begonnen we met 6 aan een enorm groot avontuur. Niet wetende wat ons ging overkomen of hoe zwaar het zou zijn. We hebben tegenslagen gehad maar ook prachtige momenten om nooit te vergeten.
Daar voor willen wij jullie bedanken. We zijn jullie dankbaar voor elke dag voor en na school snoepjes te komen kopen maar ook om ons te komen vertellen dat we goed bezig waren.
Ik, Brittje heb me helemaal gesmeten in de Instagram en de Facebook. Ik heb er enorm van genoten om jullie lieve complimenten en mooie kritiek te ontvangen om het zo nog beter te kunnen doen.
Wij bedanken ook graag onze 2 begeleidende leerkrachten voor ons dit mooi winkeltje mee groot te trekken.
Maar aan elk mooi begin komt ook een einde! Dus Dank jullie wel!!
-brittje out! 👋🏻