22/05/2022
Refresh 🌾
Ik heb er net een ongelooflijk deugddoende vakantie opzitten. Eindelijk nog eens mogen voelen hoe het is om relatief stressvrij te zijn, om mijn molentje in mijn hoofd stil te leggen en in 't moment te kunnen leven. Heerlijk! 🌊
Op vakantie gaan brengt mij altijd nieuwe inzichten, ideeën, dat doet mijn oogjes nog eens open en doet mij stil staan bij wat ik eigenlijk bezig ben.
Mijn droogbloemendilemma kwam voor de zoveelste keer naar boven. Door de drukte na mijn operatie en de voorbereidingen van het huwelijksseizoen, was ik nog een bestelling vergeten afwerken. Gewoon compleet vergeten! Ik had mij voorgenomen om terug wat meer in te zetten op droogbloemen, omdat de vraag nog steeds groot is. Maar ik kom er gewoon niet aan toe. Als ik naar mijn hart luister en eerlijk ben, is dat eigenlijk niet wat ik wil doen. Is dat iets wat er vaak bij komt, te veel aan is, ...
Ik zou liever wat meer tijd hebben om jullie vragen te beantwoorden, om korter op de bal te kunnen spelen bij aanvragen van koppels, mijn energie steken in huwelijksfeesten én wel nog de maandboeketjes want die blijven een succes en die maak ik met heel mijn hart.
De kogel is door de kerk: Bij BONT bloemen kan je nog terecht voor maandboeketjes, bloemenstyling op jouw (huwelijks)feest én workshops. Heel graag zelf! Droogbloemen kunnen hier nog een plekje in krijgen, maar ik stop met losse bestellingen en de webshop.
Ondernemen is goed nadenken over de keuzes die je maakt maar ook mijn hart volgen. En dat voelt goed, het beste eigenlijk.
Dat gezegd zijnde: fijne zondag heee 🤎
📸