03/03/2026
Lieve allemaal
Ons pop-upproject zit erop… wat een avontuur!
Al heel lang hebben we hard gewerkt om Pawtastica te mogen realiseren. Ideeën werden plannen en onze plannen werden werkelijkheid. Gisteren sloten we onze allerlaatste dag af, met een warm, maar ook een beetje weemoedig gevoel. Dankzij jullie steun, bestellingen, berichtjes en enthousiasme werd dit zoveel meer dan een schoolopdracht. Pawtastica was een ervaring om nooit te vergeten.
Dankjewel, recht uit ons hart.
Ook een dankjewel aan UCLL Campus Diepenbeek en aan alle docenten die ons gedurende dit pop-upproject hebben gesteund.
UCLL Pop-ups Limburg
Met vierpotige groeten
Pawtastica
Mehmet, Yasmina, Emily en Lana