09/03/2023
Igår var det Internationella kvinnodagen, vilket vi ville uppmärksamma lite extra. Vår centrumledare var på plats på Café Tassili och lämnade över gåvor, plakat och rosor till våra kvinnliga företagare i centrum. Detta var mycket uppskattat och nya kontakter knöts mellan våra hyresgäster.
Det är glädjande att se att vårt strategiska och långsiktiga jämställdhetsarbete gett frukt och att fler kvinnliga aktörer tagit plats i Husby Centrum.