21/01/2026
Jag är tillbaka på Formex!
Jag är så HIMLA glad och tacksam just nu. För alla fina möten, djupa samtal, nya beställningar och för att så många av mina fantastiska återförsäljare har fyllt på igen 💚
Extra stolt är jag över att vara en station på Sustainability Walk under .se – ledd av .se . Att få visa mina hållbara produkter i det sammanhanget betyder enormt mycket för mig och för oWaster
Kom förbi, säg hej, känn, kläm och prata hållbar vardag med mig.
Vi ses på Formex!