20/10/2023
Hej i höststormarna 🍁
Börjar landa efter två fina mässor och många fina möten! Mässorna bygger upp så mycket spänning och förväntan i kroppen och det blir sen en urladdning… På ont och gott..mest gott 😃
För det för mig framåt, framåt i utveckling, erfarenhet, önskemål, kreativitet och mycket mera!
Jag har nu börjat lägga in hårsmycken och andra smycken i webbutiken och kommer fortsätta med det några veckor framöver.. har sååå mycket att visa er 😍
Är du ute efter hårsmycken till 2024 så kolla gärna in hemsidan www.madebyp.se , det kommer mer även där. Har du önskemål? Hör av dig vet jag! 😃